Still in paradise

29 mei 2016 - Pulau Pangkor, Maleisië

jeetje, wat is dit genieten!

Zit nu in het donker buiten buiten heerlijk op mijn liggend nog na te genieten van mijn dag. Ik denk alleen wel dat er straks een bui gaat vallen want het zachte briesje verandert langzaam in een stevig windje en in de verte zie ik de bliksem.  Er was vannacht ook een stevige onweersbui, recht boven het huisje. Een knal niet normaal, dacht dat de palen onder mijn huisje braken.

Maar al met al, dit is relaxen in hoofdletters! Wat een luxe en wat een verwennerij.

Heerlijk geslapen in mijn kingsize bed tussen de zachte fluffie kussens. De dag begonnen met een uitgebreid wereld buffet, je kon het niet zo gek bedenken of het was wel aanwezig. Maleisisch, Chinees, Engels, vers fruit, vruchtensap dat gemaakt wordt waar je bij staat, kaasbuffet, pannenkoeken ...... Blijft jammer dat je op een gegeven moment vol bent. :-)

Na het ontbijt even een rondje gezwommen, lekker in de schaduw op mijn bedje gelegen en rond uurtje of 12 richting het strand wat bij het resort hoort. Lopen doen we niet aan, want je wordt heerlijk gehaald en gebracht met de auto :-)

Daar maar even gezwommen, weer gelegen, gelezen en natuurlijk weer gegeten. Zalig! En natuurlijk niets zelf doen! Als je aankomt wordt je ligbed in orde gemaakt,flessen koud water gebracht en  als je je bedje wil verschuiven komt er twee man aangerend om je bedje te verplaatsen. Hier moet je echt niet te lang blijven want daar wordt je echt super lui van :-)

Het avondeten was ook weer belevenis. Per en hasnie waren gisteren teleurgesteld in het avond eten ( ik niet.... heb zalig gegeten ) We konden pas om half 10 eten en niet al het eten werd bereid waar je bijstond. Dus dat hadden ze gemeld bij de manager.  Deze had alle begrip en wilde het goedmaken, als compensatie mochten we eten in het chique restaurant waar we een super de luxe vijf gangen diner kregen met een zalige fles wijn. Ook hier werd je aan alle kanten vertroeteld en hoef je niets zelf te doen. We werden zelfs ingesmeerd tegen de muggen  :-) Kortom een super afsluiting van dit verwen weekend!

Morgen gaat Hasnie terug naar haar ouders, Perry en ik gaan nog even door. We vertrekken richting Malakka, maar maken een tussenstop voor een bezoek aan de grootse kolonie vuurvliegjes.

Gaat nu wel heel snel, laatste week gaat in!

Truste,ik duik mijn fluffie kussens in!

1. Ery:
    29 mei 2016
    Luxe!!!!
  2. Mary:
    31 mei 2016
    Wat kan jij ontzettend leuk schrijven zeg! Ik lig af en toe gewoon in een deuk....Hi....en kan me zo goed voorstellen wat er allemaal door je heen gaat. Je weet gewoon niet wat je overkomt. We reizen denk ik allemaal met je mee en we zitten te genieten Esther. Die foto's zijn prachtig en wat geniet ik bij het zien van al dat lekker eten. I love asia my dear, en je weet waarom. Laat de dieren maar lekker hun gang gaan en zich laten verstoppen als jij maar geniet. Big hugs, Marie....007 komt altijd onverwachts