Kuala lumpur

2 juni 2016 - Kuala Lumpur, Maleisië

Wat een enorme stad is dit! Vandaag rond uurtje of twee aangekomen in Kuala lumpur. Hotelletje dat lekker dichtbij central station ligt, dus dat is wel heel prettig. Ik zit inmiddels in mijn tweede kamer in dit hotel, de eerste had wel een heel klein badkamertje. Als ik naar de wc moest, moest ik overdwars gaan zitten. :-)  vanavond toch maar even aangegeven en ik kreeg gelijk een andere kamer. Kan nu zelfs mijn benen strekken als ik op de pot zit. Bedje is wel eenpersoons gebleven. :-)

Vanmiddag samen met Perry  even snel de weg verkend. Morgenochtend na het ontbijt vertrekt hij richting hasnie en ben ik een paar dagen alleen. Ook wel lekker om even in mijn eentje de stad te verkennen. Morgen  maar eens op zoek naar de enorme shoppingmals, schijnen zo enorm groot te zijn dat je niet weet wat je ziet. Ben benieuwd

Vandaag ook al mijn eerste massage gescoord. Er zit hier in het hotel op de eerste etage een ruimte waar alleen maar blinde masseurs werken. Ik heb wel duidelijk aangegeven dat ik een relaxing massage wilde, en die heb ik gekregen! Heerlijk! Ander bijkomend voordeel is dat je je buik niet hoeft in te houden, ze ziet toch niets :-) (ik hoorde bij haar ook geen schietgebedje voordat ze begon, ze had pas in de gaten hoe lang ik was toen ze begon) Ik heb er zo van genoten dat ik voor morgen weer geboekt hebt!

1. Coby brabander:
    2 juni 2016
    Fantastische stad. In de luxe shopping mall verdwaal je. Chinatown leuk. Geniet van alles.