Paradise :-)

29 mei 2016 - Pangkor, Maleisië

het ene moment zit je in de jungle, het andere moment in pure luxe! Vorige week op mijn bounty eiland nu in het paradijs :-) Kortom super de luxe!

Rond een uur of een hier aangekomen, en alleen al de ontvangst is een hele ervaring. Je stapt van de boot en elke kamer krijgt zijn eigen persoonlijke begeleider, je wordt meegenomen naar de lobby waar je onder het genot van een sapje en verfrissingshanddoek uitleg krijgt over het resort. Vervolgens wordt je naar je kamer begeleid, waar uiteraard je bagage al op je ligt te wachten. De wandeling naar de kamer was al een verrassing. We hadden de tuinkamers geboekt ( ook super mooi) maar die liepen we voorbij richting de chalets op zee. Ik dacht nog waarschijnlijk liggen die om de hoek, maar nee ze stopte voor 110. Mijn huisje :-) Suprise! Wat blijkt, hasnie had bij de boeking aangegeven dat ze hier al een aantal jaren komt en of ze niet wat konden regelen. Nou dat hebben ze dus gedaan, een upgrade naar de huisjes op palen. Een droom stek en een droom kamer.

De boeking is een volledig pakket, dat is inclusief ontbijt, lunch en diner. En zo luxe als de kamer is, zo luxe is het eten ook! Lunch en diner zijn twee gangen, dit worden dus weer dagen gevuld met heerlijk eten :-)

Ik heb het vanmiddag op mijn manier bere druk gehad met zoveel mogelijk genieten van alles. Eten, zwembad, opdrogen in het zonnetje op mijn privé  balkon, bad nemen met de ramen open zodat ik heerlijk over de zee kon kijken  ( enige nadeel was dat er boot recht voor mijn raam stil ging liggen waardoor ik wel heel lang in bad ben gebleven :-)) gebruik maken van alle smeerseltjes, powernapje nemen en heerlijk dineren.  Gelukkig was dat pas om half 10, anders had ik nog wat moeten skippen :-)

Er leeft hier ook weer van alles om mij heen. In de palmbomen hangen behoorlijk grote vleermuizen, kreeg een waarschuwing voor apen (doe de deur op slot want ze zijn behoorlijk brutaal, kunnen de deuren open maken en als er eentje op je balkon zit, zit de rest meestal op je dak. Bel security dan jagen wij ze weg :-)) en er vliegen heel veel marubu's hier. Een enorme vogel die als hij wegvliegt een heel mooi zoevend geluid maakt. In de jungle zaten ze hoog in de lucht en zijn we naar ze op zoek geweest, hier zitten ze zowat naast je bord  :-)

Morgen nog een dag van heerlijk relaxen ( en weer veel te veel lekker eten) wie weet heb ik zelfs tijd om een boek te lezen