Perhentian

19 mei 2016 - Perhentian Islands, Maleisië

Zo, zit nu heerlijk buiten voor mijn hotelkamer terwijl op de achtergrond zachtjes de golfjes omslaan. Ik ben gearriveerd op mijn bounty eiland Na een boottocht van 40 minuten vanaf het vasteland.  Rest van de dag lekker rustig aan gedaan, beetje gezwommen, gelegen en mijn eerste massage genomen.

Laten we zeggen een aparte ervaring. Twee uur lang gemasseerd door een Chinees/malinees die zijn taak zeer serieus nam. Hij begon zijn massage na het stretchen van zijn lichaam en het prevelen van een aantal woorden (ik kon het niet helemaal verstaan maar volgens mij was het zoiets van "  oh lord, sta mij bij met dit enorme lichaam" ) Maar ik wist niet dat ik zoveel pijnlijke plekken op mijn lichaam had. Dus helemaal ontspannen heb ik die twee uur niet gelegen maar ik moet toegeven, voelt nu wel lekker. Nog even afwachten of ik morgen niet onder de blauwe plekken zit!

Morgen gaan we een snorkeltour van een paar uur doen! Ze beloven dat we waterschildpadden gaan zien, ik hoop het!!

1. Coby brabander:
    19 mei 2016
    Hoi Esther, leuk om alles te lezen wat je mee maakt. Jan en ik hebben wel gelachen om je prefele mentje, hoe kom je erbij om dat te denken! Het is wel een lange massage, hoop voor je dat je morgen niet stijf bent. Heerlijk he zo'n dagje, geniet ervan, en morgen veel plezier! Liefs en groetjes! van onsxx
  2. Ery:
    Hahahahahahahaha!
  3. Jan Willem:
    19 mei 2016
    Oh Es, Perhentian...zucht! Wat een schitterende plek op aarde! Geniet met volle teugen en kom rustig bij van je massage. Groet, Jan Willem.
  4. Ans:
    19 mei 2016
    Geniet ervan Es en uuuhhh die blauwe plekken trekken wel weer weg .
  5. Ans:
    19 mei 2016
    Geniet ervan Es en die blauwe plekken trekken wel weer weg. De ervaring is geweldig .