Dag 1 of eigenlijk twee....

16 mei 2016 - George Town, Maleisië

Zo heerlijk, eindelijk met de voeten omhoog in een super hotelkamer. De reis ging prima, maar 24'uur reizen en dan in drie verschillende vliegtuigen is best wel lang.  Op Penang AirPort stond de familie van hasnie ons op te wachten. Hebben de auto van per en har afgeleverd zodat we met eigen vervoer richting Penang konden rijden.

Eerste indruk.... Warm en enorm druk! Auto's drie rijen dik en dan de scooters die je links en rechts passeren, soms iemand in zijn eentje maar ook een papa met twee kleine  kinderen, eentje voorop en eentje achterop

Na een snelle douche in Penang heerlijk gegeten met Hasni haar familie. Daarna wandeling door de stad en samen met Per een welverdiend biertje genomen. Morgen de stad bij daglicht bekijken en verder met de auto over het eiland. Op zoek naar slangen alhoewel de grootste niet meer leeft, en dan ga ik er voor het gemak maar vanuit dat hij wees was

Truste allemaal! Mijn kaarsje is even op