Bijna....,

13 mei 2016

Jaren  gelden heb ik geroepen dat ik op mijn 50 een reis ging maken. De meiden groot, niet meer afhankelijk en gewoon " mijn tijd"  En dan ben je  ineens ben je 49 en wordt het tijd om actie te ondernemen, een bestemming kiezen!!

Al heel lang hoor ik van Perry en Hasnie met heel veel overtuiging dat ik Maleisië echt moet gaan zien.  De keus was dan ook snel gemaakt. MIjn eerste grote reis gaat naar het land waar ik al jaren met zoveel enthousiasme over gehoord heb, Maleisië.

Na een zeer gezellige avond hebben we en super reis uitgezet, 3 weken crossen we door het mooie land en gaan enorm veel zien. Van oost naar west, van super de luxe naar simpel, van jungle naar grote stad.

Ik heb echt geen idee wat mij allemaal te  wachten staat, maar een ding is zeker; Ondanks dat het drie volle weken vakantie is kom ik ongetwijfeld tijd te kort. Snuffelen  aan een nieuwe cultuur en heel veel ervaringen opdoen die variëren van momenten "oh wat is het hier mooi" naar  " oh, help wat een eng beest"

Als het lukt  (en ik heb WiFi)! ga ik een reisverslag bijhouden. Gewoon omdat ik het zo leuk vind om terug te kunnen lezen  wat ik allemaal gezien heb. Mocht je het leuk vinden om mee te lezen. Meld je aan via  [email protected]

1. Anneke:
    14 mei 2016
    Super leuk ! Ben benieuwd wat voor enge beesten je tegenkomt ? Je hebt toch wel die grote onderbroeken ingepakt he dan hou je sZe op afstand
  2. Annelies:
    14 mei 2016
    Spannend! Spannend! Spannend!!!! Nog Eem klein beetje voorbereiden en dan is het jou moment, je stapt on het vleigtuig voor jou reis waar je heel lang naar uit hebt gekeken... Geniet, beleef, snuif de cultuur op! Geniet, geniet, geniet!! Ik blijf je als zeeeeer trouwe fan volgen!!! Xxxx zal aan je denken! Xx
  3. Lizzy:
    Heel veel plezier mop! Het is je zo gegund. X
  4. Ery:
    15 mei 2016
    zo leuk voor je, alles opsnuiven wat het land te bieden heeft en ook in een hangmatje met een lekkere cocktail alles even laten bezinken, GENIET!! x
  5. Wilma:
    15 mei 2016
    Veel plezier en ga lekker genieten