Laatste dagje!

6 juni 2016 - Kuala Lumpur, Maleisië

Zo koffer is weer gepakt, alles staat klaar om morgen aan de terugvlucht te beginnen. Wordt een vroegertje, we vliegen om half 11 en gaan om kwart voor 8 de deur uit richting KL Central Sation. Daar met de expres trein naar het vliegveld. We zitten vlakbij het station, 10 minuutjes wandelen maar met mijn zware tas wordt het nog een aardige uitdaging :-)

Vanmorgen besloten om toch maar niet naar de shoppingmal te gaan, ik heb een hekel aan winkelen dus best wel een beetje achterlijk om je laatste dag in zo'n mal door te brengen. Ik ben lekker op tijd op pad gegaan, op mijn gemakje ontbeten ( mijn dagelijkse portie roti canai en natuurlijk de mango lassi)  en de trein richting China Town genomen. Daar heerlijk 4 uur door de  omgeving van China Town gestruind. Raar volk die chinezen, die eten werkelijk alles. Op een gegeven moment kwam ik twee kooitjes tegen met katten erin, met bordje " not for sale, this is my pet not for eating"  :-) :-)

Even later liep ik door een steegje met verschillende eettentjes en kraampjes waar ze van alles verkochten. Ik hoorde ineens heel hard een kip kakelen, die was net uit zijn kooi geplukt en de koper kreeg een mes overhandigd en  mocht zelf zijn strotje  doorsnijden.... Hoe vers wil je hem hebben :-) Ik ben maar wel even snel doorgewandeld, had geen zin om dat te zien.

Rond half 4 waren Perry en Hasnie hier en gingen we op pad voor een lekkere bak koffie. Ra ra ra waar kwamen we uit.... In die enorme shoppingmal. Ben ik er dus toch nog geweest!

De vakantie afgesloten met een heerlijke maaltijd in de KL tower, nog een verjaardagskadootje van Perry en hasnie. De toren  is 421 meter hoog. Het restaurant ligt op een hoogte van 282 meter en draait heel langzaam rond. Het was een heldere avond en we hadden dan ook een super uitzicht. Het eten was ook heerlijk en natuurlijk weer veel te veel :-)